zamówienie na:

Dostawa sprzętu dla Miejskiego Przedszkola nr 34 im. Kubusia Puchatka i Jego Przyjaciół w Płocku, ul. Harcerska 2.

zamawiający: Miejskie Przedszkole nr 34 im. Kubusia Puchatka i jego Przyjaciół w Płocku
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 2/2015
wartość: Powyżej 30000€
termin składania ofert: 3 lipca 2015  10:00
wynik postępowania: Wynik postępowania w załączniku 




Wyniki postępowania (313kB) pdf


Informacja z otwarcia ofert (295kB) pdf


Odpowiedź na pytanie z dnia 29.06.2015 r. (197kB) pdf
Odpowiedź na pytanie 2. z dnia 29.06.2015 r. (341kB) pdf

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (353kB) pdf

W dokumencie znajdują się również następujące załączniki:
Załącznik Nr 1 – Formularz Oferty
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy.
Załącznik Nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 ustawy.
Załącznik Nr 4– Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik Nr 5 – Zobowiązanie podmiotu trzeciego

Wzór umowy (198kB) pdf

Opis przedmiotu zamówienia:
Część 1 - Sprzęt nagłaśniający (1252kB) pdf
Część 2 - Różny sprzęt i artykuły biurowe (577kB) pdf
Część 3 - Urządzenia komputerowe (135kB) pdf
Część 4 - Gry i zabawki (2248kB) pdf
Część 5 - Wykładziny podłogowe (378kB) pdf
Część 6 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego (349kB) pdf
Część 7 - Meble (540kB) pdf

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia


Płock: Dostawa sprzętu dla Miejskiego Przedszkola nr 34 im. Kubusia Puchatka i Jego Przyjaciół w Płocku, ul. Harcerska 2.
Numer ogłoszenia: 155890 - 2015; data zamieszczenia: 25.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedszkole nr 34 im. Kubusia Puchatka i Jego Przyjaciół w Płocku , ul. Pocztowa 9, 09-408 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 2648313, faks 24 2648313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zjo.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu dla Miejskiego Przedszkola nr 34 im. Kubusia Puchatka i Jego Przyjaciół w Płocku, ul. Harcerska 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu dla Miejskiego Przedszkola nr 34 im. Kubusia Puchatka i Jego Przyjaciół w Płocku, ul. Harcerska 2. 2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Część 1 Sprzęt nagłaśniający Część 2 Różny sprzęt i artykuły biurowe Część 3 Urządzenia komputerowe Część 4 Zabawki Część 5 Wykładziny podłogowe Część 6 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe Część 7 Meble.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6, 30.19.00.00-7, 30.20.00.00-1, 37.52.00.00-9, 44.11.22.00-0, 39.71.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.22.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi /patrz Rozdział III pkt 7, 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy.- Załącznik nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2) terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na: a) zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, b) zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zjo.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedszkole nr 34 w Płocku, ul. Pocztowa 13 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedszkole nr 34 w Płocku, ul. Pocztowa 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt nagłaśniający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt nagłaśniający.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różny sprzęt i artykuły biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różny sprzęt i artykuły biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia komputerowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zabawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zabawki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykładziny podłogowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykładziny podłogowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.00.00-2, 39.22.22.22-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Gwarancja - 5



metryczka


Opublikował: Jakub Nowicki (25 czerwca 2015, 14:09:27)

Ostatnia zmiana: Cezary Walta (8 lipca 2015, 14:23:09)
Zmieniono: ogłoszenie wyniku

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2188