rejestry, ewidencja i archiwa

 

Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna Nr 1

prowadzi nastepujące rejestry i ewidencje

 

  • Rejestr akt osobowych pracowników merytorycznych, administracji i obsługi
  • Rejestr pracowniczych książeczek zdrowia
  • Rejestr ewidencji czasu pracy pracowników
  • Ewidencja kart wyposażenia pracowników
  • Ewidencja - budżet
  • Ewidencja zbiorów archiwalnych
  • Rejestr pieczęci
  • Rejestr korespondencji
  • Rejestr urlopów
  • Rejestr podwyżek i nagród
  • Rejestr książek inwentażowych - środków trwałych
  • Dokumentacja wymagana przez Kuratorium Oświaty Delegatura w Płocku
  • Dokumentacja wymagana przez Wydział Oświaty Urzędu Miasta Płocka 
  • Rejestr wniosków o wydanie opinii i orzeczeń
  • Ewidencja dzieci i młodzieży korzystających z usług Poradni
  • Rejestr udzielonej pomocy
  • Rejestr protokołów z Zespołów Orzekających   

Wytworzył: Marzenna Czarnecka (16 marca 2004)
Opublikował: Monika Piórkowska (18 marca 2004, 11:30:33)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 3997

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij