Strona główna  >  Przetargi  >  Aktualne  >  2018

zamówienie na:

Wymiana nawierzchni placu zabaw

zamawiający: Gmina - Miasto Płock - Szkoła Podstawowa nr 12 w Płocku
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: 04/2018
wartość: do 30 000 EURO
termin składania ofert: 26 lipca 2018  15:00



1. Termin składania ofert przesunięty do 26-07-2018r. do godz. 15:00

2. Termin wykonania robót przesunięty do 30-09-2018r.


Odpowiada za treść: Agata Bogiel
Opublikował: Joanna Sułkowska (5 lipca 2018, 20:44:02)

Ostatnia zmiana: Joanna Sułkowska (17 lipca 2018, 16:04:05)
Zmieniono: przesunięcie terminu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 109

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij